5/5

HR Manažer/ka

🎓 Online | Živě s lektory | Plně hrazeno Úřadem práce

Chcete pracovat v oblasti lidských zdrojů, vést výběrová řízení nebo nastavovat HR procesy ve firmách? Rekvalifikační kurz HR Manažer/ka se zkouškou profesní kvalifikace, kód NSK 62-007-N vás prakticky připraví na novou profesi v oblasti personalistiky.

Kurz probíhá online, živě – s možností okamžité interakce s lektory i ostatními účastníky. Vše pohodlně z domova.

✅ Praktický obsah připravený HR profesionály
✅ Závěrečná zkouška profesní kvalifikace – Brno, Praha
✅ Kurz je možné plně hradit přes Úřad práce
✅ Přístup k materiálům, případovým studiím a ukázkám z praxe
✅ Certifikát o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu
✅ Osvědčení o profesní kvalifikaci
✅ Možnost uplatnění v soukromé i státní sféře

📅 Nejbližší termíny kurzu:    

5.5. - 6.6.2025

1.7. - 1.8.2025

3.9. - 3.10.2025

3.11. - 5.12.2025

ROZPIS KURZU

📍1.7.2025 - 1.8.2025

Úvod do kurzu, představení lektora a účastníků. Seznámení s průběhem kurzu dle hodnotícího standardu NSK. Obsah personálního managementu, uplatnění ve firmě, úkoly a poslání, organizační struktura.

1.7.2025

16:00 | online

Ing. Martina Grebíková

Orientace v pracovně-právní legislativě. Zákoník práce + Flexinovela.

2.7.2025

16:00 | online

Mgr. Miroslava Roušová

Jak si HR získá důvěru vedení? Slovo má CEO / krizový manažer.

3.7.2025

16:00 | online

Ing. Lubomír Líbal

Principy mzdového systému v organizaci. Benefity.

4.7.2025

16:00 | online

Mgr. Miroslava Roušová

JD a PPČ - proč je tak důležité mít dobře zpracované popisy pracovních pozic včetně ukazatelů, podle kterých budete zaměstnance hodnotit. Jak probíhá sourcing a jak ho využít ve svůj prospěch. Jak číst v životopisech a najít v nich skryté informace. Jak to vypadá na trhu práce v roce 2025 a jak se mění práce recruiterů. Jak a na co se ptát u pohovorů a na co se už opravdu NIKDY neptat. Sociální sítě.

7.7.2025

16:00 | online

Ing. Martina Grebíková

Orientace v hodnoticích a motivačních systémech zaměstnanců, možnosti kariérového růstu zaměstnanců ve firmě.

9.7.2025

16:00 | online

Mgr. Miroslava Roušová

Proč je dobré firemní vzdělávání? Typy firemního vzdělávání. ACADEMIES framework. Tvorba vzdělávání ve firmě. Kvalifikační dohody. Orientace ve školské soustavě, vzdělávacích úrovních a oborech vzdělání. Národní soustava kvalifikací a možnosti jejího využití v personální praxi.

10.7.2025

17:00 | online

Ing. Martina Grebíková

AI v personální praxi - od promptování po vlastního asistenta, který pomůže s každodenní agendou, náborem i komunikací.

11.7.2025

17:00 | online

Ing. Vladimír Horák

Využívání prostředků výpočetní techniky - cloudy, ukládání, zálohování, bezpečnost spojená s elektronickou poštou.

14.7.2025

17:00 | online

Ing. Vladimír Horák

Využívání prostředků výpočetní techniky - CANVA - tvorba prezentací a náborových vizuálů.

15.7.2025

9:30 | online

Eliška Bartková

LinkedIn. Recruitment proces. Onboarding.

16.7.2025

14:00 | online

Bc. Michaela Larmerová

Využívání prostředků výpočetní techniky - kancelářský software s využitím AI. Ukládání dokumentů, včetně základních pravidel skartace.

17.7.2025

17:00 | online

Ing. Vladimír Horák

Firemní kultura. Komunikace. Firemní hodnoty.

21.7.2025

9:30 | online

Ing., Mgr. Martina Lukáčová, MBA

Jak a kdy se nejlépe dozvíte, co zaměstnance motivuje k lepšímu výkonu a proč je dobré to vědět? Pozitivní x negativní motivace - jaký vliv má na zaměstnance. Jak zadávat pracovní úkoly (metody SMART a VAZ). Jak na zpětnou vazbu? Hodnotící pohovory.

23.7.2025

16:00 | online

Ing. Martina Grebíková

Legislativa a povinnosti zaměstnavatele v oblasti BOZP a PO. Práva a povinnosti zaměstnanců v oblasti BOZP a PO. Pravidla pro školení zaměstnanců v oblasti BOZP a PO. Povinnosti organizace v oblasti lékařských prohlídek zaměstnanců. Osobní ochranné pomůcky. Pracovní úrazy a mimořádné situace. Jak na legislativu pomocí AI.

28.7.2025

16:00 | online

Ing. Martina Grebíková

Aktuální trendy a nešvary v náboru. Psychologické aspekty v náboru. Proč kandidáti odmítají nabídky a jak tomu předcházet.

29.7.2025

10:00 | online

Mgr. Lucie Kubeková

ZKOUŠKA PROFESNÍ KVALIFIKACE PERSONALISTA/KA, kód NSK 62-007-N + rozloučení / posezení / drink

1.8.2025

13:00 | face to face | BRNO

Komise: Ing. Martina Grebíková + Mgr. Lucie Kubeková

O ZKOUŠCE PROFESNÍ KVALIFIKACE PERSONALISTA/KA, 62-007-n

Zkouška probíhá offline před zkušební komisí složenou ze 2 členů. Před zahájením zkoušky je uchazeč seznámen s pracovištěm a s požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) a požární ochrany (PO), o čemž je uchazečem podepsán písemný záznam. Zdravotní způsobilost pro vykonávání pracovních činností této profesní kvalifikace je vyžadována a prokazuje se lékařským potvrzením. Zkouška probíhá v souladu s hodnotícím standardem, viz. Národní soustava kvalifikací (NSK). Zkouška zahrnuje písemný test, řešení případové studie a prezentaci výsledků případové studie.

PÍSEMNÝ TEST

Písemné ověření je provedeno formou testu a týká se orientace: v základních ustanoveních zákoníku práce a občanského zákoníku v oblasti personalistiky, v základních ustanoveních zákona o obchodních korporacích ve vztahu k personální práci, v předpisech upravujících mzdy a platy, v základní legislativě v oblasti BOZP a PO.

Testové otázky mají předdefinované odpovědi A až D, přičemž vždy je jedna odpověď správně. Za úspěšné splnění testu se považuje 75 % správně zodpovězených otázek.
Doba vyčleněná na písemný test je 30 minut.

ústní / praktická část

Uchazeč si vylosuje jednu případovou studii, kterou vyřeší a odprezentuje. Soubor případových studií ověřuje tyto kompetence: Organizování vzdělávání zaměstnanců, Zajišťování náborových činností, Tvorba a používání, systémů hodnocení a odměňování zaměstnanců, Organizování kolektivního vyjednávání.

Zkoušející má možnost pokládat doplňující otázky. Řešení případové studie je součástí zkoušky a probíhá ve zkušební místnosti v den konání zkoušky. Čas na samotné řešení případové studie je 60 až 90 minut.

DOBA PŘÍPRAVY NA ZKOUŠKU

Uchazeč má nárok na celkovou dobu přípravy na zkoušku v trvání 60 minut. Do doby přípravy na zkoušku se nezapočítává doba na seznámení uchazeče s pracovištěm a s požadavky BOZP a PO.

DOBA TRVÁNÍ ZKOUŠKY

Celková doba trvání vlastní zkoušky jednoho uchazeče (bez času na přestávky a na přípravu) je 3 až 4 hodiny (hodinou se rozumí 60 minut), z toho 30 minut na písemné ověření formou testu. Zkouška nemůže být rozložena do více dnů.

HODNOCENÍ ZKOUŠKY

Zkoušející hodnotí uchazeče pro každou kompetenci a výsledek zapisuje do záznamu o průběhu a výsledku zkoušky. Výsledné hodnocení zkoušky zní buď „vyhověl“, pokud uchazeč splnil všechny kompetence, nebo „nevyhověl“.

CERTIFIKÁT

Po úspěšném absolvování zkoušky uchazeč získá Osvědčení o profesní kvalifikaci Personalista/personalistka, kód NSK 62-007-N. Tento certifikát má celoživotní platnost a je majetkem absolventa zkoušky.