5/5

HR Manažer

Samostatně si můžete zakoupit jeden nebo více tematických bloků dle vašich potřeb. Pokud jste zkušení např. v oblasti náboru, máte možnost objednat si ostatní tematické bloky.

TeMATICKÝ BLOK

pERSONÁLNÍ MANAGEMENT

Seznámení s lektorem a účastníky kurzu, s jeho průběhem a závěrečnou zkouškou profesní kvalifikace, vzájemná očekávání a přínos kurzu. Školení je zaměřeno na personální management obecně – uplatnění ve firmě, úkoly a poslání. Role šéfa vs. HR oddělení, ideální personalista, moderní pohled na HR marketing.  

TeMATICKÝ BLOK

NÁBOR 360: oD ZAČÁTKU DO KONCE

Školení je vhodné pro začínající recruitery i zkušenější náboráře. Podíváme se na předsudky v náboru, jak (ne)psát inzerát, jak číst v životopisech, jak (ne)vést pohovory, jak na úspěšný onboarding, jak na sourcing, LinkedIn vychytávky, jak nastavit měřitelný recruitment proces a řadu dalších zajímavých témat.

TeMATICKÝ BLOK

FIREMNÍ VZDĚLÁVÁNÍ

Školení je zaměřeno na poskytnutí komplexního vhledu do strategií, procesů a typů firemního vzdělávání. Dozvíte se, jak efektivně plánovat, implementovat a vyhodnocovat vzdělávací aktivity pro zaměstnance, od strategického plánování a identifikace potřeb vzdělávání až po výběr a využití vhodných metod. 

temaTICKÝ BLOK

BOZP, PO, lP VE FIRMĚ

Tento tematický blok je zaměřen na poskytnutí uceleného přehledu o BOZP a PO ve firmě a pravidlech lékařských prohlídek v pracovním prostředí. Od legislativních požadavků a identifikace rizik až po praktické tipy pro provádění bezpečnostních opatření. Probereme interní i externí audity, ISO 9001 a IMS.

TeMATICKÝ BLOK

HODNOCENÍ A ODMĚŇOVÁNÍ

Školení je zaměřeno na ucelený přehled o strategiích, procesech a metodách hodnocení výkonu a odměňování zaměstnanců. Od stanovení cílů a očekávání až po hodnocení výkonu a spravedlivé odměňování.

Probereme využívání prostředků výpočetní techniky v HR (především CANVU).

TeMATICKÝ BLOK

kOLEKTIVNÍ VYJEDNÁVÁNÍ

V posledním tematickém bloku se podíváme na základní povinnosti organizace v případě, že ve firmě existuje odborová organizace a na základní pravidla pro tvorbu kolektivní smlouvy.

Podíváme se na tvorbu a spravování dokumentů v administrativě personální činnosti.

termíny zkoušek a ŠKOLENÍ

Nenašli jste vhodný termín? Kontaktujte mě. Termíny dle individuální domluvy se zájemcem o školení / zkoušku.

Školení probíhá online prostřednictvím Microsoft Teams. Konkrétní termíny školení jednotlivých tematických bloků probíhají dle předchozí domluvy s účastníky kurzu, flexibilně dle jejich časových možností.

  • 15.03.2024 | PERSONÁLNÍ MANAGEMENT
  • 25.03.2024 | NÁBOR 360: OD ZAČÁTKU DO KONCE
  • 01.04.2024 | FIREMNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
  • 15.04.2024 | BOZP, PO, LP VE FIRMĚ
  • 25.04.2024 | HODNOCENÍ A ODMĚŇOVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ
  • 29.04.2024 | VYUŽÍVÁNÍ PROSTŘEDKŮ VÝPOČETNÍ TECHNIKY – CANVA, KOLEKTIVNÍ VYJEDNÁVÁNÍ
  • Květen 2024 | ZKOUŠKA PK PERSONALISTA/KA | Zvonařka 408/16, 617 00 Brno

Školení probíhá online prostřednictvím Microsoft Teams. Konkrétní termíny školení jednotlivých tematických bloků probíhají dle předchozí domluvy s účastníky kurzu, flexibilně dle jejich časových možností.

O ZKOUŠCE PROFESNÍ KVALIFIKACE PERSONALISTA/KA, 62-007-n

Zkouška probíhá před  zkušební komisí složenou ze 2 členů. Před zahájením zkoušky je uchazeč seznámen s pracovištěm a s požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) a požární ochrany (PO), o čemž je uchazečem podepsán písemný záznam. Zdravotní způsobilost pro vykonávání pracovních činností této profesní kvalifikace je vyžadována a prokazuje se lékařským potvrzením. Zkouška probíhá v souladu s hodnotícím standardem, viz. Národní soustava kvalifikací (NSK). Zkouška zahrnuje písemný test, řešení případové studie a prezentaci výsledků případové studie.

PÍSEMNÝ TEST

Písemné ověření je provedeno formou testu a týká se orientace: v základních ustanoveních zákoníku práce a občanského zákoníku v oblasti personalistiky, v základních ustanoveních zákona o obchodních korporacích ve vztahu k personální práci, v předpisech upravujících mzdy a platy, v základní legislativě v oblasti BOZP a PO.

Testové otázky mají předdefinované odpovědi A až D, přičemž vždy je jedna odpověď správně. Za úspěšné splnění testu se považuje 75 % správně zodpovězených otázek.
Doba vyčleněná na písemný test je 30 minut.

ústní / praktická část

Uchazeč si vylosuje jednu případovou studii, kterou vyřeší a odprezentuje. Soubor případových studií ověřuje tyto kompetence: Organizování vzdělávání zaměstnanců, Zajišťování náborových činností, Tvorba a používání, systémů hodnocení a odměňování zaměstnanců, Organizování kolektivního vyjednávání.

Zkoušející má možnost pokládat doplňující otázky. Řešení případové studie je součástí zkoušky a probíhá ve zkušební místnosti v den konání zkoušky. Čas na samotné řešení případové studie je 60 až 90 minut.

DOBA PŘÍPRAVY NA ZKOUŠKU

Uchazeč má nárok na celkovou dobu přípravy na zkoušku v trvání 60 minut. Do doby přípravy na zkoušku se nezapočítává doba na seznámení uchazeče s pracovištěm a s požadavky BOZP a PO.

DOBA TRVÁNÍ ZKOUŠKY

Celková doba trvání vlastní zkoušky jednoho uchazeče (bez času na přestávky a na přípravu) je 3 až 4 hodiny (hodinou se rozumí 60 minut), z toho 30 minut na písemné ověření formou testu. Zkouška nemůže být rozložena do více dnů.

HODNOCENÍ ZKOUŠKY

Zkoušející hodnotí uchazeče pro každou kompetenci a výsledek zapisuje do záznamu o průběhu a výsledku zkoušky. Výsledné hodnocení zkoušky zní buď „vyhověl“, pokud uchazeč splnil všechny kompetence, nebo „nevyhověl“.

CERTIFIKÁT

Po úspěšném absolvování zkoušky uchazeč získá Osvědčení o profesní kvalifikaci Personalista/personalistka, kód NSK 62-007-N. Tento certifikát má celoživotní platnost a je majetkem absolventa zkoušky. 

SOCIAL MEDIA